Άλλη μία εναλλακτική πρωτοβουλία, με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό, είναι πλέον γεγονός.
Παραφράζοντας το γνωστό τραγούδι του Τζον Λένον, μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών ξεκίνησε μια νέα διεθνή καμπάνια με τίτλο "Give Greece a chance".
Μετά την καμπάνια "Προσέλαβε και εσύ έναν Έλληνα" (Hire a Greek) από ομογενείς όλου του κόσμου, πλέον μεγάλες εφημερίδες του εξωτερικού, φιλοξένησαν το Σάββατο ολοσέλιδες καταχωρήσεις του "Give Greece a chance".
Επισημαίνεται ότι η επικοινωνιακή εκστρατεία "Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία" έγκειται στη δημοσίευση καταχωρήσεων στις μεγαλύτερες εφημερίδες στην Ευρώπη, σε τέσσερις γλώσσες, με ένα κείμενο, όπου μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα βασικά στοιχεία του τι έχει συμβεί στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια και στα πρώτα θετικά αποτελέσματα των μέτρων λιτότητας.
Η Wall Street Journal και η Financial Times με ολοσέλιδη καταχώρηση στις πρώτες σελίδες τους, αναφέρθηκαν στις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει Ελλάδα για την εφαρμογή του προγράμματος λιτότητας.
Μεταξύ άλλων, τονίζεται ότι οι Έλληνες είναι πολύ σκληρά εργαζόμενοι, πληρώνουν τους φόρους τους στην ώρα τους και έχουν σκοπό να τηρήσουν όσα έχουν υποσχεθεί.
Στην καταχώρηση αναφέρεται ότι η εφαρμογή των μέτρων του νέου μνημονίου έχει δραματικές επιπτώσεις στη ζωή των Ελλήνων και καταλήγει: "Το μόνο που ζητάμε είναι να δώσετε μια ευκαιρία στην Ελλάδα".
Στόχος της νέας διεθνούς καμπάνιας είναι, όπως λένε οι επιχειρηματίες, να μην πάνε χαμένες οι θυσίες των Ελλήνων αλλά και να αντιστραφεί το κλίμα που έχει σχηματιστεί μέχρι σήμερα σε βάρος της χώρας μας.
Στη διεθνή εκστρατεία που μόλις ξεκίνησε συμμετέχουν, από πλευράς Συνδέσμων, ο ΣΕΤΕ, ο ΣΕΒ και τα μέλη τους, αλλά και μεμονωμένες επιχειρήσεις, όπως, ενδεικτικά οι: Aegean Airlines, ΟΤΕ, Cosmote, Costa Navarino, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank, S&B, Ελληνικά Πετρέλαια, Coca Cola 3Ε, Φουρλής, Ελλάκτωρ, Γιώτης, J&B, Τιτάν, Γιώτης, Υφαντής, ΕΛΒΑΛ, και άλλες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου