ΑΝΘΡΩΠΕ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΕΙΣΕΡΧΕΣΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΥΘΥΝΗ!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΑΜΕΣΑ!!!!
ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΛΛΩΝ!!!

Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να
ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ΄τον
κόσμο, εμείς τραγουδάμε για να
σμίξουμε τον κόσμο
(Γιάννης Ρίτσος)

ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ
ΚΑΙ
ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
(Φώτης)

Τα συναισθήματα του ανθρώπου - Παραμύθι

Loading...

Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2013

Ο πολύς ύπνος μας… αρρωσταίνει!

 Τους ίδιους κινδύνους με τον ελλιπή ύπνο φαίνεται πως κρύβει ο πολύς ύπνος, υπογραμμίζουν Αμερικανοί επιστήμονες. Όπως έδειξε νέα μελέτη της Αμερικανικής Ακαδημίας Ιατρικής Ύπνου (AASM), ο ύπνος ο οποίος ξεπερνά τις 10 ώρες μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας.


«Μετρώντας» τον ύπνο
Εξετάζοντας τις περιπτώσεις περίπου 50.000 ατόμων ηλικίας άνω των 45 ετών, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι δεν κοιμούνταν επαρκώς (κοιμούνταν κάθε νύχτα κάτω από 7 ώρες) ή τους… πλάκωνε το πάπλωμα (κοιμούνταν πάνω από 10 ώρες) αντιμετώπιζαν αυξημένο κίνδυνο σοβαρών ψυχικών και σωματικών προβλημάτων, όπως στεφανιαίας νόσου, διαβήτη, παχυσαρκίας και αυξημένου στρες.
Συγκεκριμένα, οι… υπναράδες φάνηκε να έχουν περισσότερες πιθανότητες εμφάνισης στεφανιαίας νόσου, εγκεφαλικού επεισοδίου και διαβήτη, σε σχέση με τους υπόλοιπους. Οι ειδικοί αναφέρουν ότι η επαρκής νυχτερινή ξεκούραση περιορίζει τον κίνδυνο εμφάνισης προβλημάτων υγείας, ενώ παράλληλα βοηθά στην καταπολέμηση υπαρχόντων προβλημάτων ειδικά σε άτομα ηλικίας άνω των 45 ετών.
«Ένας υγιεινός και ισορροπημένος τρόπος ζωής δεν περιορίζεται μόνο στη διατροφή και στη σωματική άσκηση – η διάρκεια αλλά και η ποιότητα του ύπνου είναι εξίσου σημαντικά με το τι τρώμε ή με το αν ασκούμαστε» σχολιάζει από την πλευρά του ο ειδικός σε θέματα ύπνου δρ Σαφγουάν Μπαντρ, ο οποίος συμμετείχε στη μελέτη.
«Ο στόχος που θα πρέπει να έχουν οι ενήλικοι προκειμένου να μπορέσουν να απολαμβάνουν τα ευεργετικά οφέλη του ύπνου, είναι μια ξεκούραση 7-9 ωρών, ιδιαίτερα στην περίπτωση ατόμων που ταλαιπωρούνται από χρόνιες νόσουςΜάλιστα πολλά προβλήματα ύπνου – συμπεριλαμβανομένων της υπνικής άπνοιας και της αϋπνίας – πολλές φορές οφείλονται σε χρόνιες παθήσεις, οι οποίες δεν αφήνουν τον ασθενή να ξεκουραστεί όπως θα έπρεπε. Αν λοιπόν κάποιος ξυπνά εξουθενωμένος, τότε καλά θα κάνει να αποταθεί σε έναν ειδικό» προσθέτει ο ίδιος.
Τα ενδιαφέροντα ευρήματα δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο «Sleep».
ΤΟ ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: