ΑΝΘΡΩΠΕ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΕΙΣΕΡΧΕΣΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΥΘΥΝΗ!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΑΜΕΣΑ!!!!
ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΛΛΩΝ!!!

Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να
ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ΄τον
κόσμο, εμείς τραγουδάμε για να
σμίξουμε τον κόσμο
(Γιάννης Ρίτσος)

ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ
ΚΑΙ
ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
(Φώτης)

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Σοφία Σακοράφα «Διαβάζω το μνημόνιο και ανατριχιάζω»


Η ανεξάρτητη βουλευτής δηλώνει ότι δεν μετανιώνει για τη στάση της και ταυτόχρονα επιβεβαιώνει ότι συνομιλεί με την Αριστερά

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΑ | Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Δύο μήνες μετά τη διαγραφή της από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠαΣοΚ επειδή αρνήθηκε να υπερψηφίσει το μνημόνιο που υπέγραψε η κυβέρνηση με την τρόικα, η ανεξάρτητη βουλευτής κυρία Σοφία Σακοράφα εμφανίζεται ακόμη πιο βέβαιη για την επιλογή της. «Όσες φορές και να διαβάσω το μνημόνιο ανατριχιάζω. Κάθε μέρα και περισσότερο» τονίζει χαρακτηριστικά μιλώντας στο «Βήμα» και προσθέτοντας ότι «η επιλογή μου δεν ήταν παρορμητική αλλά το προσωπικό μου “όχι”απέναντι στις πιέσεις των Βρυξελλών και των αγορών».

Για πρώτη φορά παραδέχεται ότι ψήφισε με βαριά καρδιά και το νομοσχέδιο για τις περικοπές στα επιδόματα του Δημοσίου λίγο προτού διαγραφεί. «Αλλά με το μνημόνιο είπα:“Ως εδώ και μη παρέκει”. Αυτή ήταν η δική μου κόκκινη γραμμή» σημειώνει. Διαφωνεί κάθετα με τις κυβερνητικές επιλογές για την αντιμετώπιση της κρίσης. «Η κυβέρνηση ακολουθεί φιλελεύθερες πολιτικές και απαντά με περισσότερη βαρβαρότητα στη βαρβαρότητα. Δεν σημαίνει ότι ο κόσμος του ΠαΣοΚ συμφωνεί» παρατηρεί.

Αντανάκλαση αυτών των πολιτικών είναι, κατά την κυρία Σακοράφα, το Ασφαλιστικό, που είναι «σκληρό και άδικο, ανατρέποντας ζωές ολόκληρες». Είναι πεπεισμένη ότι, με την κυβέρνηση να μην προτάσσει την ανάπτυξη ενισχύοντας το εισόδημα και διοχετεύοντας χρήμα στην αγορά, «το αποτέλεσμα θα είναι “ελλείμματα- ύφεση- φτώχεια”. Και οι αντιδράσεις απρόβλεπτες και ανεξέλεγκτες». Εκτιμά ότι ο κ. Γ. Παπανδρέου είναι σε δεινή θέση. «Προεκλογικά είχε δεσμευθεί προσωπικά, και δι΄ αυτού όλο το ΠαΣοΚ, ότι τα αποτελέσματα της πολιτικής της ΝΔ και η άσχημη οικονομική κατάσταση της χώρας δεν θα αποτελούσαν άλλοθι για τη μη εφαρμογή του προγράμματος του ΠαΣοΚ. Αντ΄ αυτού υπογράψαμε και εφαρμόζουμε τις επιταγές του μνημονίου...».

Πάντως η κυρία Σακοράφα έχει λάβει και e-mail που εκφράζουν διαφωνία για τη στάση της να μην ψηφίσει το μνημόνιο. Την κατηγόρησαν και για το ότι δεν παραιτήθηκε από τη βουλευτική έδρα. «Δεν έχω γραπωθεί. Ξέρω ότι σήμερα είμαι και αύριο δεν είμαι. Σε όλη μου τη ζωή πορεύτηκα κατά συνείδηση. Οι θέσεις μου με τις οποίες κατέβηκα στις εκλογές είναι σταθερές και αμετακίνητες. Η στάση μου για το μνημόνιο συνεπής με ό,τι πολιτεύτηκα. Δεν διεκδίκησα την ψήφο από την τηλεόραση. Γύρισα τις γειτονιές, τις λαϊκές, κοντά στον κόσμο. Με την ψήφο και αυτού του κόσμου βγήκε το ΠαΣοΚ. Αυτός ο κόσμος με ψήφισε και αυτός θα κρίνει αν τον εκπροσωπώ επαρκώς στη Βουλή».

Το ερώτημα είναι με ποιο κόμμα θα διεκδικήσει την ψήφο στις εκλογές, όποτε κι αν γίνουν. Απαντά εμμέσως: «Τα κόμματα δεν είναι ταμπέλες αλλά πολιτικές. Είναι ανάγκη κοινωνικές δυνάμεις μπροστά στο φάσμα της φτώχειας και της ανεργίας να συνυπάρξουν και να δράσουν χωρίς τις κομματικές ταμπέλες».



Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artid=341310&dt=04/07/2010#ixzz0sie4GHdz

Δεν υπάρχουν σχόλια: