ΑΝΘΡΩΠΕ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΕΙΣΕΡΧΕΣΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΥΘΥΝΗ!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΑΜΕΣΑ!!!!
ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΛΛΩΝ!!!

Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να
ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ΄τον
κόσμο, εμείς τραγουδάμε για να
σμίξουμε τον κόσμο
(Γιάννης Ρίτσος)

ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ
ΚΑΙ
ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
(Φώτης)

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Καλλικράτης είναι υποθηκευμένος στο μνημόνιο...

Καταπέλτης ο Μητρόπουλος χθες στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA.

Μίλησε για την υποψηφιότητά του, το ΠΑΣΟΚ, τον Καλλικράτη και το Μνημόνιο.
- Έχω στείλει επιστολή μου στον Πρωθυπουργό, στην οποία αναφέρω την διαφωνία μου με το μνημόνιο.
- Υπάρχουν πολλά μέλη του ΠΑΣΟΚ που δεν θέλουν να ρίξουν το ΠΑΣΟΚ, που στηρίζουν τον Γιώργο Παπανδρέου, αλλά θέλουν να πουν ότι υπάρχει άλλος δρόμος..
- Το μνημόνιο είναι αυτοκτονικό, αυτό το λένε και οι σύμβουλοι του Πρωθυπουργού.
- Ο Καλλικράτης είναι υποθηκευμένος στο μνημόνιο...
Θα σπρώχνει (Ο Καλλικράτης) για το 2011, 2012 και 2013, 500 εκατ. ευρώ.
Αυτό εννοεί ο Μητρόπουλος..
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ



Δείτε το VIDEO με τις δηλώσεις του Μητρόπουλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: