ΑΝΘΡΩΠΕ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΕΙΣΕΡΧΕΣΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΥΘΥΝΗ!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΑΜΕΣΑ!!!!
ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΛΛΩΝ!!!

Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να
ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ΄τον
κόσμο, εμείς τραγουδάμε για να
σμίξουμε τον κόσμο
(Γιάννης Ρίτσος)

ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ
ΚΑΙ
ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
(Φώτης)

Κυριακή 23 Μαΐου 2010

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ!!!!!


Ο ψόφιος γάιδαρος
Ο Billy πήγε στο Τέξας και αγόρασε από ένα αγρότη ένα γάιδαρο έναντι του ποσού των $100. Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την επόμενη μέρα. Tην επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε:"Συγγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε." Ο Billy απάντησε:"Τότε δώσε μου τα λεφτά μου πίσω." Ο αγρότης είπε: "Δεν μπορώ να το κάνω γιατί τα έχω ήδη ξοδέψει."
Ο Billy είπε: "Εντάξει, τότε δώσε μου τον νεκρό γάιδαρο." Ο αγρότης ,έκπληκτος ρώτησε "Tι θα τον κάνεις?" και ο Billy απάντησε, "Θα τον βγάλω σε λοτταρία." Ο αγρότης του απάντησε με μια δόση ειρωνείας: "Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία τον ψόφιο γάιδαρο" και ο Billy απάντησε :"Φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα πω σε κανένα ότι είναι ψόφιος." !!!Ο αγρότης βέβαια έδωσε το νεκρό ζώο.
Ένα μήνα αργότερα βρέθηκε ξανά με τον Billy και τον ρώτησε.:"Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο?"
Ο Billy είπε: "Τον έβγαλα σε λοταρία. Πούλησα 500 εισιτήρια προς δύο δολάρια το ένα και έτσι κέρδισα $998"!!! Ο αγρότης ρώτησε: "Καλά ,κανένας δεν παραπονέθηκε?" και ο Billy απάντησε: "Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε, και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα δύο του δολάρια."!!!!
Ο Billy τώρα εργάζεται για την Goldman Sachs.

Δεν υπάρχουν σχόλια: